Poznajcie wystawców – Lucrum Games

Kolejny dzień, kolejny wystawcy.
Tym razem przedstawiamy Wam szaloną ekipę Lucrum Games. Pokażą się oni u Nas z masą niesamowitych gier i nowości, a oto kilka z nich:

AMAZONKI
To miało być proste zadanie. Wejść do świątyni i wynieść z niej wszystko co najcenniejsze. Szybko, bez ryzyka, zanim przybędzie oficjalna ekspedycja archeologiczna. Klara i Natan byli jak zwykle perfekcyjnie przygotowani. Ale jak zwykle coś poszło nie tak. Amazonki to gra blefu i ukrytych tożsamości. Grabieżcy chcą odnaleźć wszystkie skarby i wynieść je ze świątyni. Jeśli im się uda, wygrają. Amazonki muszą im w tym przeszkodzić, myląc tropy i wciągając intruzów w pułapki. Jeśli uda im się ocalić choćby jeden skarb lub jeśli aktywują wszystkie pułapki, to one wygrają. Kto zwycięży? Komu zaufasz? Kogo wciągniesz w pułapkę?

AURA
Władaj chmurami, mrozem, słońcem, wiatrem i deszczem. Wykorzystuj żywioły, by wpływać na pogodę i sytuację na planszy. Wywołuj burze, by nawadniać rośliny, które dadzą Ci punkty zwycięstwa i to w przeróżny sposób.

BRZDĘK
Korytarze pod Smoczą Twierdzą stanowią najbardziej niebezpieczne terytorium w całym królestwie. Tylko najwięksi rabusie mogą się tam zakraść, ograbić smoka i dać drapaka, żeby później przechwalać się swoimi wyczynami w każdej tawernie. Grupa śmiałków biegłych w złodziejskim fachu właśnie szykuje się do tej eskapady. Po drodze będziecie rekrutować sojuszników i zbierać drogocenne łupy. Ale uwaga… jeden fałszywy krok i… brzdęk! – każdy nieostrożny hałas drażni smoka, a każdy skradziony artefakt wzmaga jego furię. Pozostaje mieć nadzieję, że inni będą zachowywać się głośniej. Kto okaże się najsprytniejszym złodziejem? Komu uda się ujść z życiem i łupami, a kto na zawsze zostanie w smoczych podziemiach?

CZARNA BANDERA (przedpremierowo)
W portowej tawernie Nassau aż roi się o bukanierów. Większości do szczęścia wystarcza butelczyna grogu i chętna dziewka na kolanie. Przyglądasz się im bez krztyny szacunku. Nie jesteś krótkowzroczny, twe spojrzenie sięga daleko poza horyzont osiągalny dla całej tej gawiedzi. Wraz z wierną załogą swojego niewielkiego slupu miałeś owocny rok i całkiem niezły urobek kosztem pechowych kupców angielskich i hiszpańskich. Nie masz jednak zamiaru się tym zadowalać. Zamiast przehulać swą małą fortunę wzmocnisz swoją załogę najlepszymi, zaprawionymi w boju żeglarzami. Popłyniesz ku jeszcze większym łupom i bez zmrużenia oka stawisz czoła komukolwiek na tyle odważnemu lub głupiemu, by stanąć ci na drodze. Życie pirata zazwyczaj nie jest długie. Nie łudzisz się, że w twoim przypadku będzie inaczej. Ale z chłodną determinacją doprowadzisz do tego, by twe imię zostało na zawsze zapamiętane. by wypowiadano je z jeszcze większą grozą i respektem niż imiona Henry’ego Avery’ego, czy Edwarda Teacha. Przejdziesz do legendy jako nieśmiertelny postrach siedmiu mórz.

DOCHODZENIE
Kolejna okrutna zbrodnia seryjnego mordercy. Dochodzenie, które trwa od ponad roku, stoi w miejscu, a bezradni detektywi brną w ślepe uliczki. Jakby rozwiązywanie śledztwa nie było wystarczająco trudne, wiele wskazuje na to, że Mordercą jest jeden z Detektywów. DOCHODZENIE to gra, w której wszyscy jesteśmy podejrzani. Jako Detektywi przybywamy na miejsce zbrodni. Wygląda na to, że tym razem ktoś spłoszył sprawcę, bo ten nie zdążył po sobie posprzątać. A może to kolejny epizod gry, którą morderca prowadzi z wydziałem śledczym? Spośród wielu podejrzanych przedmiotów rozrzuconych wokoło musicie wydedukować, jaka była Metoda Zbrodni oraz zidentyfikować Dowód Koronny w celu złapania i skazania zabójcy. Technik Śledczy będzie dawał Detektywom wskazówki, czego mają szukać. Morderca spróbuje zasiać zamęt i zmylić tropy, by oskarżenie nie padło na niego.